Sol, vind & vatten

JAG FICK GODKÄNT I MATTE B! Jag skämde ut mig totalt och började dansa när jag fick höra det.. Pinsamt, men ack så glad jag blev! Det enda ämnet jag var orolig för att jag inte skulle klara! Jag svävar på rosa moln, efter betygsnacket gick jag vill ica och den första jag mötte var låret, är det min tur dag idag eller? Jag ska nog köpa en lott ikväll. =)

Carro och jag gick ner på stan eftersom vi hade lektionfritt i tre timmar. Jag köpte massor av armband (typ 12 stycken) och en macka på sub (veggie patty, alltid). Vi var inne i varrenda skoaffär och tittade på skor, det kröp i fingrana på båda två, så vi tog oss i kragen och gick tillbaks till skolan. Bra beslut och ett udda beslut för att vara från oss två.

Jag gör mig just nu redo för dagens träning. Kommer nog vara dåligt med folk idag eftersom det är fint väder, vilket jag tycker är skönt, då behöver man inte slåss under intervallerna!  Dags för ombyte?

 
Idag fick jag min Krig och fred bok! :D
Den är ganska sådär jätte tjock, 1090 sidor.
SOMMARLÄSNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0