Numba 1!

Oj, jag trodde alla visste om USA, men tydligen inte då!
Jag har tänkt åka till USA nästa år (Florida eller Kalifornien) och vara barnflicka i ett år. Det började som en rolig grej men nu är jag riktigt sugen och vill sluta skolan NU så jag kan åka iväg. Jag ska försöka komma till en familj med minst en svensktalande förälder och två barn. Ska börja leta familj i augusti är det tänkt. Vid sidan om att vara barnflicka ska jag plugga på något universitet i närheten också. Det var väll den resan smamanfattad? Jo just det. Den 14 juni ska jag på möte med företaget som fixar resorna och hjälper till med valet av familj. Men så ska det bli, och jag tycker det ska bli jätte kul.

Idag var det en deg dag! Jag har jobbat, cyklat, promenerat och ätit havregrynsgröt. Jag var sugen på piknik i någon park, men jag orkade inte. Tänkte ta det nästa helg om det är fint väder. Någon som vill följa med?? Jag har slitit mycket på min spotify idag också, har lyssnat på allt möjligt från Doktor Kärlek med Ratata till Fell in love with an alien med The kelly family. Jag tycker om musik har jag kommit på!
På tisdag ska jag återgå till vanlig träning efter förkylningen! Jippie!


Köpte fyra jättefina armband hos Ann igår. Här är två av dom.
Jag ska köpa massvis till, hur fina som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0