Min helg i korthet!

Fredags blev det som sagt "Så ska det låta" i soffan, med en kopp te och lite popcorn. Mer än så orkar jag inte på en fredagkväll!

Lördags åkte jag till Carro på dagen. Vi hängde på Thuns och skrattade och kollade på kläder. Jag köpte ett par skor som jag visar ikväll. Jag åkte sen hem och stressade in i duschen, klädde sen på mig och sminkade mig sen kom taxin och hämtade oss (mamma, pappa, deras kompisar, Fia, Betty och mig) och körde oss till Nyby där det var 50 års kalas för våran vän "Men Mari". Mycket trevligt var det där och jag var helt slut så jag tog med mig en väldigt onykter syster och gick (observera GICK med en alkoholpåverkad syster) hem. Det tog en timme, och brukar ta 20 minuter. Fint. Klokan 11 kom jag in och fick då ett sms av Carro som jag pratade lite med fram tills jag somnade.

Idag har jag tagit mitt löp pass redan och ska nu åka iväg och jobba lite. Jag ska cykla dit idag (6 km ungefär), eftersom alla som är här ligger bakis och sover. Dagens ungdomar (och gamingar!?).

Ikväll ska jag skriva en liten lista som ska påminna mig om vad jag ska göra i veckan och hur träningen ska se ut. Hårdkörning inför beach 09! haha.
Pyss

Kommentarer
Postat av: Hille & Paulan

Haha...fick du leda Sofia hem klockan 22???:-D Jag döööör i skratt!

2009-05-10 @ 18:16:07
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0