KRIG OCH FRED

Den otroliga filmatiseringen av Leo Tolstoys "War and peace" är min nya drog! Avsnittet igår var så bra så jag vet inte hur jag ska kunna vänta en vecka! Furst Andrej är ju en riktig hunky! Har dock läst lite spoilers nu, och det som kommer hända tycker jag inte om! Men men, det är hur som helst det bästa som går på tv just nu. Efter Grey's förstås!
Jag lägger in ett klipp från Andrejs frieri till Natasha. Jag vill också leva under den tiden!!!!

Naturen inlämnad, nu är det bara matteprovet kvar! Resten av dagen ska alltså bestå av matteplugg, dock ska jag ta en paus och tvätta Prestons skål och städa mitt rum. Men det går fort. =)

FÖRRESTEN! Friskis & Svettis ringde igår, jag ska på anställnings intervju på lördag morgon. Jag sökte som barnvakt hos dom, jag hoppas verkligen jag får det, jag behöver något i höst!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Duktiga du! Jag hoppas du får jobbet. :O)

2009-05-27 @ 21:56:31
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0