Je t'aime la voix

Ja, så kan man också säga. På svenska blir det ju faktist "Jag älskar rösten". Och röst, det är någonting jag nästan saknar nu, iallafall min vanliga. Ser ni den röda tråden? :)

Jag har alltså blivit smittad av en liten Carro med förkylning. Klarade mig dock från febern, men kroppen är dead meat just nu. Ingen träning för mig vart det ikväll heller. Orienteringen i mördar skogen räckte nog gott och väl. Springa upp och ner, runt på små stigar, klättrandes på stenar och jobbig kartläsning tar lite på krafterna när man inte är riktigt kry.

Alltså, ingen skola för mig imorgon. Jag stannar hemma och gör klart naturen och börjar på matten. En studie/sjuk dag helt enkelt. Såna behövs ju också ibland.
Krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0