I'm leaving my fingerprints

Slitigt att stanna kvar i skolan 5 timmar efter man slutat, bara för att plugga. Jag skrev iallafall klar samhällen så nu har jag tre arbeten av fem klara! Imorgon ska jag göra min VG uppgift i natur. Sen plugg till sista (jaaaa, sista i mitt liiiiiv) matteprov. När jag är färdig med matten och naturen så har jag tekniskt sett sommarlov! Ska hålla ett "tal" med Anna på torsdag i engelskan, men det är en fis i rymden jämfört med allt det andra. Julia goes effektiv med skolarbeten!

Egentligen så är vi lediga imorgon, men jag har sjukgymnastik klockan 8.00.... Efter det går jag till skolan, ingen sovmorgon här inte! Jag får njuta av tiden nu, nästa år ska bli lugnt har jag hört? Jag ser fram emot sommarlov med Öland, sol och jobb. Faktist! Ska komma på när jag vill vara ledig bara, men jag vill inte vara ledig? Jag får helt enkelt ta ledigt när min systerson (beeeebis) kommer ut. Kan dock inte sätta exakt datum på det.

Jag sitter och lyssnar på min nya älsklingslåt! Texten är helt fantastiskt, den känns så träffande på något vis! Jag grät floder första gången jag såg videon. Känner ni igen ena killen? Jag är så uppmärksam! Ni får gissa vem det är. Gråt inte för mycket nu! =)

Ikväll är det enda jag ska uträtta ett intensivpass. Jag är på så dåligt humör så jag måste få träna av mig lite. Hoppas AT & dotter är där, inte träffat dom på hundra år!

Nu ska jag sluta snyfta här och byta om. Den blå himlen har bytts ut mot ett grått stort moln, bäst att klä på sig långbyxor...


Sommarvärme

Kommentarer
Postat av: Anonym

himla bra låt, men som sagt väldigt sorgsen. du är så fyndig. vilken rara sork.:-) piö

2009-05-27 @ 09:33:30
Postat av: Hille

Du är ju i närheten när han anländer så kom du när du känner för det:-) Dörren är öppen för dom som vill spana in honom:-)

2009-05-27 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0