I know that I could use somebody.

Det är fredagkväll. Jag avslutade som vanligt skolveckan med ett intensivpass (var dock på gymmet en halvtimme innan, något jag ska fortsätta med). Sen dess är det helt dött. Jag sitter i mitt rum iförd mina bruna runkisar som är extremt slitna trots att dom bara är ett par månader gamla. Det öser ner regn utanför och jag har precis varit ute i detta ösregn och rastat odjuret. Iklädd vindjacka och vindbyxor tog jag mig modet att trotsa vädret. Det var skönt. Men gör man sånt på en fredagskväll? Ensamhetens hav har spökat alltför länge. Min axel är mycket sämre nu sen sjukgymnastiken började. Kan det vända någongång?


Odjuret med modernt Björn Borg pannband

Kommentarer
Postat av: Hille

Stackars Leo:-(

2009-05-10 @ 02:40:18
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0