I frysdisken har, John nått för dig...

... för på Ica Luthagens livs, tar vi hand om dig så att du trivs.. Tralalala
Ja, kära ICA LUTHAGENS LIVS! John har något för mig, han ÄR något för mig :)

Vädret idag har varit helt tokigt. Det spöregnade när jag cyklade till skolan (krockade till och med på raksträckan, pinsamt). Sen var det sol ett tag. Sen när jag cyklade hem började det regna igen, gick ut med Leo och då vart det sol. När vi kommit halvvägs på promenaden öppnar himlen sig igen. Kommer hem och solen står högt på himlen. Så har det hållt på hela dagen! Vågar inte röra mig utanför huset igen!

Imorgon är det besök hos sjukgymnasten nere i Svartbäcken, bye bye Intensiv för ett tag då...
Jag är deprimerad.
Nu blir det löpning och nästa tisdag ska jag öka distansen till 5.5 km. Bra tajming!

Återkommer imorgon med terrorist sjukgymnastik övningar.
So long suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0