"Hennes närvaro, hennes öde, hennes deltagande för mitt öde"

Citat ur Goethes roman "Den unge Werthers lidande". Helt ok bok förövrigt.

Idag är det plugg. Psykologiprov på behov och känslor imorgon, sen är det en skriv uppgift på två sidor i engelskan också. En sida är skriven, bara en kvar. Men nu är det PSYYK som gäller.
Tur att jag tog min löpistur imorse innan skolan, då var det sol och VÄLDIGT varmt. Nu är det regn, blåst och iskallt. Vad väljer man? Dock vart jag så trött imorse på rundan så jag gick 100 meter. Inte bra alls. Kompenserade med extra rump och lår styrka när jag kom hem.  Beach 09 är mitt mål.

Nu ska jag gå in lite djupare på Maslovs "behovtrappa". Grundläggande fysiska behov är starten. Sex, mat och sömn är alltså det viktigaste i livet. Imponerande!
TOODELS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0