Ensamhetens hav

Ensamhetens hav är bra.

Igår hade vi hur trevligt som helst! Blomman och Marcus planerade bröllop och sen skulle dom fixa ihop mig med någon som jag tror hette Ludde. Så han gick vi ut och träffade vid Metro kiosken. DÅ KOM ETT SÅNT DÄR TÅG! Sånt där turist tåg som åker runt i Visby runt muren. OCH SÅ FICK HAN MOTORSTOPP NÄR HAN SKULLE ÅKA IVÄG! Gud vad jag skrattade. Vilken stjärna. Jag var mycket sliten eftersom jag sover så dåligt nuförtiden så jag somnade direkt efter kvällspromenaden med Leo (alltså vid 1-tiden, rekord för mig).

Idag är det plugg som står på agendan. Engelska, Svenska, Natur och finslip på idrotten. Jag återkommer när jag återuppstått från dom döda. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0