Crack the shutters

Vilken sväng om det blev på min dag idag!
Jag var med Calle och Tess i stadsparken och lekte imorse. Jag var nog lyckligast att vara där, jag sprang runt med Tess på alla ställen och åkte rutsh (stavning?!) bana med henne och puttade på när hon gungade, och allt gjorde jag för glatta livet. Nu ser jag fram mot året i USA, JÄTTEMYCKET!!!!!

På aftonen skulle jag vara hemma med ett par vänner och kolla på eurovision. Det slutade med att jag åkte till mammas gamla jobbarkompis och hängde med mamma, pappa, Ann och hennes barn Daniel och Camilla. Det visade sig senare under kvällen att jag och Camilla tränar på samma intensivpass, och vi har missat varandra (trots att vi kännt varandra hela livet så ser vi bara förbi varandra). Vi hade hur trevligt som helst, med världens godaste mat (potatis, sallad och sås iaf, dom visste inte att jag inte åt kött). Ann gör världens godaste mat, faktist!
Vi kollade på eurovision, och hejade på Armenien, Norge och Finland. Vi såg ju hur det gick. Nöörge vann! Jag och Camilla hejade på Finland av en anledning, det är en av dom bästa låtarna på Manges intensiv, nytilllagd förra veckan!

Med axeln är det på bättringsvägen, förutom att jag har fått brännsår av tejpen så jag har satt plåster under nu för att inte skada det ännu mer. Tejpen hjälper annars jättebra och jag har redan fastare skuldra, efter mindre än en vecka! Det kanske blir ett triathlon nästa sommar nu då! YEEY! Världens bästa moster (som jag saknar tonvis....) tyckte iallafall det var en bra idé, jag litar på henne!

Nu ska jag sova, detta är övertid!

Kommentarer
Postat av: Hille

Vad är det vi missat?? Ska du till USA??

2009-05-17 @ 11:15:24
Postat av: Eliiin

berätta nu, USA!? :D

2009-05-17 @ 19:23:31
URL: http://eliinpeliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0