But I know, that I am the luckiest

Jag lyssnar på lite Ben Folds just nu, hans låt the luckiest är så bra! Texten är så gullig så man kan inte annat än att sjunga med. :)

Eftersom alla mina vänner drabbades av plötsligt "solsting" i torsdags så var gårdagen lugn. Jag låg hemma och kollade på tv hela kvällen och somnade i soffan vid 11, därmed vaknade jag tidigt idag med. Klockan 8. Men det kan vara bra! Jag hinner med massvis av saker då. Var färdig med jobb, mathandling, övningskörning och tvätt av Prestons skål innan klockan 15. Nu har jag flera timmar ledigt innan Blomman och Marcus kommer. Vila middag på balkongen har jag tänkt. Great!

Ikväll kommer då som sagt Blomman och Marcus (även Marcus familj) hit på middag. Sen får vi se vad som händer. Alla är ju lite solstingiga så det kanske slutar med att vi kollar på en film som jag lånade av faster igår. Den som lever får se!

Tar lite kort under kvällen :)
Puss unt kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0