Bubbly

Idag var en sjuhelsikes dag. Skolan var värdelös, vi gjorde ingenting på hela dagen, kunde lika gärna varit hemma och pluggat på nödvändiga saker istället för att sitta där och inte göra någonting.. Men så är det väll när det börjar bli sommarlov. Kom efter skolan hem till en liten Leo som mådde jättedåligt efter att ha fått lugnande på sitt veterinärbesök idag. Han skakade och skrek (ja, han skrek på riktigt). Han kissade på sig i pappas säng till och med. Jag gick ut med han fem gånger och ställde han på gräsmattan, där ramlade han bara ihop. Det var tänkt att jag och Blomman skulle åka ut till Storvreta vid 8-tiden, men det gick inte så bra att lämna Leo själv så vi fick vänta till 10 då mamma kom hem. Nu mår han lite bättre och har somnat, det känns skönt.

Vi åkte iallafall ut till Storvreta och hängde lite. Satt på Marcus altan och pratade strunt. Pappa kom och hämtade mig MED LASTBILEN halv 12. Jag var dödstrött och nu ska jag bara lägga mig ner och sova. Imorgon ska jag ut på en resa, som jag tror är en hemlig destination, så jag är tyst om det. Dator är med hur som helst, så uppdateringar kommer om vad som händer! Nu är det susse time!
PYSS!


Kommentarer
Postat av: Hille

Lilla Mouie!! Stackarn! Mår han bättre idag?? JAGVILL OXÅ ÅKA LASTBIL MED PAPPA!!!!

2009-05-21 @ 09:18:54
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0