"And I am afraid to fall asleep"

Sandras 18 åriga födelsedag! Det firades med champagne 19.55, klockslaget då hon föddes! Dom andra skulle vidare ut på krogen. Men vi småbarn åkte hem och tittade på Grey's och grät av sorg och lycka. Vilka omvändningar dagarna kan ha ibland! Hoppas dock Sandra håller sig från en diskussion med Urkel ikväll! :)

Nu lider kvällen mot sitt slut. Jag har ont i huvudet och är helt full pumpad med matte tal. Imorgon är det omprov och det skär i hjärtat att veta om det, men som sagt! Nu har jag pressat matte tal 3 timmar sammanlagt. Jag borde klara det. Snälla, låt mig klara det! Jag ska avsluta min kväll med att lyssna på James Blunts deprimerande, men ack så bra, skiva Back to Bedlam. Sovmorgon länge imorgon så det blir plugg hela morgonen. Kan eventuellt ta min löprunda på morgonen istället för på kvällen, vore ju bra!

Nu är det High i akustisk version jag lyssnar på, snart dags för tears and rain. Två depp favoriter innana sängen kallar. Nice!

Fick precis ett sms från min KÄRASTE BÄSTIS att Sandra var dyng, funny! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0