You have bewitched me, body & soul.

Två hektiska dagar har passerat!
Gårdagen bestog av skola, promenad på stan och innebandy!
Carro och jag hade som alltid as kul och nördade oss ovanigt mycket faktist.
På innebandyn vart det inte bättre. Jag satt och dregglade över "Låret" och Carro vart väldigt intresserad av matchen (som förövrigt var ganska beigh, ingen riktig spänning). Jag fick se en "gammal kärlek" till mig, som jag inte visste om själv, utan Patrik Strand informerade mig om att jag var mycket intresserad av Fredrik Holtz när jag var "barn". Yepp. Nyttiga nyheter!

Över till dagens händelser!
Jag hämtade Blomman nere på stationen klockan 11 och vi åkte upp till gränby för att utforska dom nya affärerna och shoppa lite! Jag köpte mig en jacka från Vero Moda och leggins från H&M. Blomman var helt tokig och köpte massvis, bland annat ett par tjusiga jeans från Åhlens som hade det otroligt vackra namnet JULIA.
Vi gick till mitt jobb och städade efteråt (Jag behövde någon som kunde hjälpa mig att dammsuga). Det är roligt att ha någon med sig, det blir inte lika ensamt!
Sen drog vi hemåt och köpte med oss Majsbiffar. Vi åt och sen kollade vi på tv. Jag skrattade åt Tony Irving på Babben, finns det någon roligare människa?! Kvällen avslutades med att vi såg Stolthet och fördom. Min favoritfilm!

Jag och bror hade en rolig konversation imorse på Msn.
Det startar med att bror säger något oviktigt för situationen och jag säger:
-Första perioden satt vi mest och filosoferade lite,
men i andra och tredje fick jag upp ögonen för nummer 8as ben.
Bror säger- Ja, dom är hur långa som helst!
Jag säger- Långa, kanske, Men vilka lår! Han heter numera "Låret" i mina öron.

Krävs förklaring?

Kommentarer
Postat av: Bror

"något oviktigt för situationen" haha, I like it;)

2009-03-31 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0