westlife 4 lajf!

Nu är vägarna osäkra, idag tog min vän Petra körkort! :)

Den här veckan har gått så seeegt! Jag har sett fram emot Grey's och trott det varit onsdag sen i söndags! Alla prov och läxförhör är avklarade nu och det är bara morgondagen kvar, sen ledighet tills på måndag!
Kollade på en hemsk film idag på omvårdnaden! Den handlade om Hospice Uppsala, där man fick följa ett gäng som var på väg att dö. Jätte sorgligt i slutet när en av tanterna dog, hon var så pigg! Men i slutet hade nog hennes cancer spridit sig till levern, för hon var så gul i huden! När hon dog hörde jag att många av tjejerna i klassen vart lite teary i ögat.

Jag hoppas att vi ska åka till gränby ikväll, Petra ska få skjutsa mig och Erica, idag är det en bilfarar dag!
Ikväll kommer moster N!


Är regnbågen en symbol för död?

Kommentarer
Postat av: Nadine

regnbågen är en symbol för ngt oändligt.

2009-03-18 @ 21:15:31
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0