Vad tycker vi egentligen om snö?

Jag är jätte trött! Har varit det hela dagen och mina ögon känns fortfarande helt svullna! Bara jag inte blir sjuk, det har jag absolut inte tid med! Massvis med skolarbeten och prov som ska göras, träning som ska genomföras och vänner att umgås med. Sjukdom, det har man tid med när man är död!

Just nu tittar på jag på snön som faller utanför mitt fönster. Jag saknar min lilla data och vill ha hem den. Tre veckor och en dag utan den lille. Jag var varit hyffsat duktig idag och suttit i lite mer än en timme och skrivit instudering till naturkunskapen. Det vart tre A4 sidor till slut. Nu ska jag renskriva mitt PM till det muntliga Nationella i Svenskan. Engagemang och påverkan är ett fantastiskt roligt ämne faktist, jag är ju en  väldigt argumenterande person och ifrågesätter det mesta, det här passar mig utmärkt! Låt bara inte min nervositet att stå inför folk ta överhand nu!

Idag sa vi tack och adjö till våran bil... På fredag kommer våran nya pingla, den "lilla" (enorma) Hondan.
Nu är det dags för food!
Pyss


Kort liten uppdatering bara! Jag ställde ner min insnöade cykel i garaget nyss, på våran parkeringsplats står en enorm Honda CRV. Det hade jag inte räknat med! Det är dock en lånebil tills imorgon då våran bil är färdig. Dumma pappa som lurar mig sådär!

Kommentarer
Postat av: Hille

Vad är detta?? Har bilen kommit och ingen sagt nåt?? SÄTT IN EN BILD FÖR BÖVELEN:-)

2009-03-11 @ 06:09:53
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0