Torsdagsdunk!

Min blomma är så söt! Jag tycker så synd om henne eftersom det var inbrott i hennes hus igår och hon blev av med data, kamera och en mobiltelefon. Jag gav henne en kram imorse, tror ni att det hjälper?

I övrigt har det varit en förbaskat bra dag! Syster var på ultraljud och tittade på bebis! Han mådde fint (YEY) och värdena i hjärnan hade sänkts. Så skönt för familjen och lilla Thor Elias (mina namnval, vad tycker vi om det?) . En annan utmärkt sak är att mitt hjärta har kommit hem, han jag delar säng med, den ädle Leobert. Han har varit i East sen i söndags och det har varit så tomt och kallt i min säng.. Tur att han är på plats igen!

Tänkte ta ett lugnt pass på gymmet idag med tanke på axeln. Så vart det inte direkt. 25 minuter löpning, 20 minuter step och massvis med magträning! En och en halv timme gick det till det. Jag är hopplös. Men jag var duktig och hoppade arm styrka, det var positivt! Imorgon är det intensiv med Blomman också. Äntligen sällskap säger jag! :)


Dullanta is back!

Kommentarer
Postat av: Hille & Paulan

Så jäkla skööööööööööööööööönt!!!!!!!

2009-03-13 @ 06:19:27
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Anonym

En kram från dig hjälper alltid julanta! Tack!

2009-03-14 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0