Taking the fight is the life for a hero.

Nu är en jobbig skoldag avklarad och det känns bra!
Jag ska alldeles snart ställa mig och laga couscous med kidneybönor och majsbiff, låter det gott?
Sen kommer mor och vi ska gå till solariet och steka lite. Sen är det bara läsa igenom talet ungefär 480 gånger, innan sängen kallar!
Datan kom idag, så jag har varit och hämtat honom och tittat igenom så att det var min. När bakrundsbilden dök upp (Björn Gustafsson och Johan Glans i ABBA kläder) så var det ingen tvekan! Skönt att den är på sin plats igen! :)

Som belöning att jag har varit sockerfri i tre månader så ska jag köpa en Ipod shuffle till mig själv, en röd! Jag ska gravera in "And I will try to fix you" på baksidan så att alla vet att det är min. Det är liksom mina ord!
På Onsdag kommer moster Nilla, på torsdag mosta A och i helgen mormor & morfar, hela mammas släkt ska alltså komma! Ska bli jätteskönt att få hit dom gamla tackorna, speciellt min PM och PP, dom har jag saknar massvis!

Nu kokar vattnet, puss i örat!


My person <3

Kommentarer
Postat av: Hille & Paulan

Ska inte vi komma oxå???

2009-03-16 @ 21:37:16
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0