Sportdag!

Vilken sportdag det har varit idag!
Jag var själv nere och tittade på innebandyn, Storvreta mot Falun. Det var sista matchen i seriespelet och nu är det dags för slutspel! Wei! Jag tror Storvreta kommer bli valda av Täby, vilket är tråkigt! Men iallafall! Storvreta vann mot Dalmasarna med 7-2. Sparris gjorde ett mål och var jätteduktig!
Samtidigt pågick det två andra matcher, i andra sporter! Bandy (Edsbyn-Sirius) och hockey (Växjö-Almtuna). Det var tight uppdatering under hela Storvreta matchen och Sirius vann (ja, helt sjukt) mot Edsbyn och vi hoppas stenhårt på seger nästa gång! Heja heja! Almtuna förlorade dock, mycket tråkigt! Hoppas på bättre lycka nästa match!

Nu ska jag kolla in Hannah Graafs blogg och sen slå mig till ro i min varma säng! Saknar Leobert som är i East..


Ibland är man stolt Uppsala-bo! (på bild, slottsbacken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0