Sober!

Vilken fullsmockad helg, jag är ingen ledig kvinna direkt!
I fredags var jag på 18 års kalas som sagt var. Petra var lätt (mucho) onykter och hade väldigt roliga saker för sig! Hon fick ne Mini-rabbit av dom andra damerna som hon hade på sig hela kvällen och gick runt och stoppade in i folks öron, självklart med vibrationen på! Skrattar vid bara tanken!

Igår var också smockad! Började dagen klockan 9 med långpromenad. Sen åkte jag till gränby med storebror och sen till plantagen. Nästa steg var övningskörning på landsväg. Stressade hem, böt om och åkte till Rasbo där jag tillbringade hela kvällen. Inte en minut ledig! :)

Idag har jag bara njutit. Övningskörde ut till Östhammar och tillbaks (typ 10 mil, duktig). Åkte och städade av lite på jobbet sen har jag bara dött nästan!
Lyssnar på en urgammal låt som jag hittade på Willes blogg. Into the night med The Motorhomes. Jag kommer ihåg videon och har gråtit varje gång jag tittat på den idag. Jag tänker bara på Leo! Han får ALDRIG lämna mig!
http://www.youtube.com/watch?v=t1_U8ep_n8Y



Visst ser vi oskiljaktiga ut? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0