Personal achievements? Har jag nått sånt?

Nej.. Jag tror inte jag har det! Idag skulle vi skriva CV (curricullum, som jag kallar det för) på engelskan. Vi skulle skriva några personal achievements och jag kom på att jag inte har gjort någonting viktigt i mitt liv, så jag drog till med min enda merit, elevråds medlem i högstadiet! Det var väll nått att skryta med?
Dock vart det inte så mycket mer på den raden.. Go figure!

Idag drog jag till med väääääärldens hårdträning! FAAAAAAAANtastiskt! Trappmaskin, armstyrka, mycket mycket mage, rygg och löpning. Efter 1 timme och 45 minuter på gymmet så firade jag med att sola på solpalatset. Jag var redan så svettig innan jag la mig så gissa hur de vart sen! När jag skulle resa mig upp så satt jag fast klistrad i solariet! Det lät som jag drog världens fis när jag reste mig upp, tur att det "bara" var 7 stycken som stog utanför... Jag rekomenderar alltså inte att sola två minuter efter träning. Lägg det på minnet! :)

På måndag är förövrigt det bästa Grey's avsnittet genom tiderna. Missa inte det! 17.35 sharpey!

Nu ska jag dricka grönt te med citron smak, det lät så gott!
Ha en goody night.



Hängt vid kärleksporten, en personal achievement?






 

Kommentarer
Postat av: mosta A´´

2009-03-06 @ 13:06:17
Postat av: mosta A´´

Såg du inte det nya avsnittet det var mycket bättre. Äntligen kan man koppla av på onsdagarna, och kolla verkligheten det är väl direktsändning eller? puss på dig lilla gumman längtar efter sommaren när du kommer till oss./ P.I.Ö

2009-03-06 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0