Partey dag!

Jag ligger för tillfället och vilar på min säng. Jag är slut och min axel tar livet av mig!
Igår var den påväg att hoppa ur led och nu kommer jag inte undan längre. På måndag ska jag ringa till vårdcentralen för att få remiss till röntgen på Ackis. Bara jag blir av med smärtan. Jag köpte Zon idag, som ska hjälpa tillfälligt.

Ikväll är det partey! Mammas 50 års kalas. Jag är råtaggad och ser fram emot att klä upp mig och umgås med släkt och vännet! Jippie! Mormor och morfar kommer när som helst. Har saknat dom massvis, måste dom bo på Gotland? Tur att  dom är kvar ett tag så man får träffa dom, dock ska dom bo på hotell, men hotellet ligger precis bredvid så det är inte långt ifrån oss. Klänningen jag ska ha hänger framför mig, den är så fin! Svart voland klänning med spets bolero. Silvriga smycken ska piffa till den lite extra! Imorgon ska jag försöka sno åt mig kameran och lägga in kort så ni får se oss!
Shit! Med tanke på det så måste jag slå in ett paket till mor. Hoppas hon blir glad, det är en present från oss barn, imorgon berättar jag vad!

ETT EXTRA HEJ TILL MIN MOSTER SOM SPRUNGIT FRAM OCH TILLBAKS OCH VARIT NYFIKEN PÅ VAD JAG SKRIVER!
PUSS I ÖRAT MOSTA A!

Imorgon är det update, nu ska jag äta godis (idag är en dag jag får äta socker, första dagen på tre månade! Nästa break kommer på Carros 18 års dag, sen kusins student!!). PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: mosta A´

Vad skönt att jag fick läsa nu vad du skrev. Tack Julia så att det inte var något värre. P.I.Ö/ dinPM

2009-03-24 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0