Nu är jag en spotify anhängare!

Jag är så nöjd med mina vänner! För jag vet verkligen vilka dom är! Jag vet vilka jag trivs med i klassen, och jag vet vilka jag trivs med utanför skolan! Jag är en sån turlig människa!
Hade jätte trevligt med Blomman, Elias och Jonas på studiestugan idag. Ingen fick förmodligen något gjort, men vi hade kul! Det ska man väll få ha? :)

Mitt i studiestugan så gick jag in till min samhällslärare, vi började prata lite lätt. Hur som helst så kom vi in på att jag inte ville jobba inom vården, hon brister ut och skriker "Jag visste det! Ända från början, du är för politiskt inriktad!". Tack för den kände jag, jag vart lite nöjd faktist! Jag tog det som en komplimang. Efter det så gick vi ut och pratade ännu djupare. Vi pratade om genus forskning, politik, yrken och utbildning. Det vart väldigt djupt och ett intressant samtal. Våran lärare i samhällskunskap är väldigt lik mig kom vi båda fram till. Vi är riktiga "gråa" människor, det känns bra! :)

Vill säga en sak till min klasskompis Emelie! Jag menade absolut inget illa med det jag skrev! Det här är min plats att avreagera mig på och det är inget riktat mot någon annan! Hoppas du ser det här :)

Kommentarer
Postat av: Emelie E

Japp det gör jag :)

2009-03-19 @ 22:10:56
Postat av: Hille

Han är redan utsedd till byggis nummer två:-) Ses imorgon! Fixade du det jag bad dig om idag? Puss

2009-03-19 @ 22:35:15
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Smurfen

DU HAR HAFT SEX MED EMELIE

2009-03-20 @ 20:13:10
Postat av: Nadine

jag har sex med emelie :O

2009-03-20 @ 21:24:53
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

HEJ!

fin blogg :)



PUSSAR!

/ www.mramin.blogg.se

2009-03-20 @ 21:33:50
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Emelie E

HAHA men jaa xD

2009-03-21 @ 12:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0