My only sunshine!

Min axel lever, även om det inte känns så!
Har blivit beordrad att äta ipren som ska ta bort inflammationen som eventuellt är där.
På måndag är det läkarbesök klockan 17 för att se vad som är på tok.
Jag tror fortfarande på inflammation, ipren gör dock ingen förbättring! :P
Det lilla om det!

Nu väntar jag på att Grey's ska börja. Jag sitter och lyssnar på You are my sunshine som uppvärmning. Jag trallar med och har upptäckt att jag kan hela låten! Vad sött egentligen!
På söndag ska jag fika med Calle & Tess, jag har inte sett dom på evigheter! Jag saknar min plutta och hennes far!
Innan dess är det innebandy med Carro på fredagskvällen! Heja Sirius (och herr back förstås, vilka lår!)

Nu vill inte min axel att jag sitter upp längre, dags att lägga sig ner med värmekudde och det är även dags att ta en till ipren!


Kommentarer
Postat av: Hille

kasta in lite bilder från festen!

2009-03-26 @ 10:07:23
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0