Let's waste time, chasing cars.

Vi har tema döden veckor i skolan. Fruktansvärt tråkigt och jobbigt framförallt! Många kommer ju säkert bli ledsna för någon nära dött. Jag satt där och tänkte att jag var så lyckligt lottad för ingen nära mig har dött, men så kom jag och tänka på Jocke, min söta vän som dog för ett och ett halvt år sen. Den 13 oktober 2007. Som min lärare sa så går man vidare efter ett tag, men ibland kommer dagarna när "någon lyfter på locket". Bah. Tre veckor kvar med det här ämnet, vart ska det sluta?

Nu ska jag berätta lite kort om helgen. Mamma fyllde år och familjen drog till Växjö för att fira. Vi gick ut och åt mat på en grym restaurang, jag åt fänkåls lasagne med rostade rödbetor och champinjoner. Smarry! På mammas födelsedag (måndag) så klev vi upp klockan 5 för att ge henne sina presenter! Hon vart rörd och fällde en till och med en tår eller två. Hon fick en system kamera och två Bruce Springsteen biljetter. Massor med fika och sånt (jag höll mig dock till banan medan dom andra åt tårta) blev det den dagen och på Tisdagen var det dags att åka hem! Jag avslutade resan med ett intensiv pass på Friskis, HAHA!

Idag fyller storebror år och vi ska upp till honom och fika (återigen.. banan). 23 år gammal blir han! Jag förstår inte hur gamla mina syskon är!
Senare är det GREY'S också! Höjdpunkten i mitt liv, min dröm och ja... Jag tycker helt enkelt om den serien!


Carro is my person!

Kommentarer
Postat av: Hille

Och din syster fyller SUGÅSEX:-)

2009-03-04 @ 16:27:40
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: C to the arro

Du kan ju inte ta min replik! :(

2009-03-04 @ 17:15:24
Postat av: Hille

Jag håller med om det du skrev i min blogg. Fräckt att morfar lärt sig, men har svårt å tro att han ska komma ihåg det:-)

2009-03-05 @ 20:17:43
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0