Jag saknar våran sång!

Lyssnar på den underbart fina låten "Radion spelar aldrig våran sång" med Lasse Lindh för tillfället. Finns en mening i den låten som är så bra så det inte är sant! "Just idag så känner jag mig märkligt säker på oss, så jag kör genom regnet för att hämta hem dig" Hur sött är det inte?

Över till det tråkiga med livet. Har varit väldigt tyst om det men det har pågått i tre veckors tid nu. Jag har en fruktansvärd värk i min axel. Jag kan inte köra bil, dra en cykel eller springa utan att det känns som om armen ska ramla av. Jag har tänkt ett tag att jag ska gå och prata med en sjukgymnast eller någon kunnig människa om det. Så igår tog jag tag i saken och pratade med gyminstruktören efter jag tränat. Han trodde det var en sträckning som skadad ligamenten, han tyckte jag skulle kika upp det, men jag får se hur jag gör! Ingen  tid med sjukdom ELLER skador! Så är det med det!

I afton blir det solning med Mamms, sen hem och titta på favorit Grey's!
Torsdag imorgon = ett steg närmare helg!

Kommentarer
Postat av: Nadine

sv: Den tjusiga kjolen kmr från Gina Tricot. :]

2009-03-11 @ 20:25:42
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0