Jag är en glad person!

Bakslaget igår är glömt idag!
Jag är ju en glader människa, jag är som en liten boll som bara fortsätter snurra, trots bakslag!
Idag är jag alltså mitt vanliga jag!

Jag är sjukt rastlös i kroppen, jag känner att jag behöver röra på mig! Tack till husläkaren som sa att jag får träna kondition, bara jag undviker att belasta axeln! Därför ska jag gå ut och springa en kort sväng (runt järnvägen) för att avreagera mig lite. Det är min laddning inför Nationella provet imorgon. 5 timmar skrift, det bästa och roligaste i skolan är att skriva uppsatser, det är lite min thingy! Ska få skriva på dator eftersom det är oklart hur länge axeln orkar med. Jag får skriva med lite högre hastighet helt enkelt. Jag har precis gjort iordning en hälsosallad med fullkornspasta, soltorkade tomater, brocolli och halloumi. Jag kommer säkert inte ens äta, kommer vara så inne i arbetet! HAHA, typiskt!
Ska efter min spring runda gå ner till äckel gubben i kiosken och köpa en loka att ha med.

Nu ska jag kika på unga mödrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0