I'm gonna make it mine!

Spotify är ett fantastiskt program! Jag har nu gjort en spel lista med 20 ko lugna låtar som är fantastiskt bra att plugga till, hur bra som helst!
Som ni förstår så pluggar jag nu. Jag läser matte, men det funkar inget bra så jag hittar anledningar att slippa!
Så därför har jag tittat lite på datan och kom på att det är viktig innebandy på tvn, Warberg - Falun. Femte och avgörande matchen. Theo (Falun) hoppade precis in och räddade en straff, vilken sjukt snygg räddning! Wow!
Imorgon är det ännu mer innebandy. Sirius mot Hide-a-lite Mullsjö, kval upp till superligan. Sirius bör vinna, Bachrken (eget påhittat namn) bör göra mål, då ska jag köpa en semla av han! Carro ska iaf med mig på matchen. Innan ska vi knata på stan och leta bikini! MITT I VINTERN!
Nu gjorde Magnus Svensson mål... Warberg leder med 7-4, det ser mörkt ut för Theodors Falun, vilket känns lite tråkigt. Hitler (Johannes Skog) kan hoppa in och göra ett par mål nu tycker jag! Han brukar ju vara duktig på sånt!
Storvreta - AIK (förmodligen) i semin ifall Warberg vinner. Det är iförsej sjukt bra, kom jag på! Psykiskt övertag mot AIK, det är nog mitt hat mot Pitt-Jihde som gjort att Storvreta känner samma hat! Yes sir!

Nu ska jag kolla på Fritzl och innebandyn, pendla lite fint! God nattis


"Say I'm a bird"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0