If the plane goes down, damn!

Blomman och jag pratade olika musikperioder i livet idag.
Just nu är det fantastiska Jason Mraz som spelas mest på mitt Spotify!
För tillfället är det en av mina favoriter med han, Plane. Riktig mys låt Jag kan egentligen inte säga att jag har någon favorit låt, alla är ju sjukt bra, förutom butterfly, den är värdelös...

MENNE! Jag var hos min husläkare idag och tittade på axeln. Det ser kanske inte så jättebra ut för tillfället. Jag har ostabilitet (förmodligen ärvt efter min far som har samma problem) i axeln. Det svarar på varför jag har haft så svårt med vissa arm övningar på passen. Eftersom jag är så ung så ska jag gå på sjukgymnastik för det (så jag kan "leva som vanligt" ett tag till), förhoppningsvis så ska det bli bra av det. Jag vart orolig över min träning, men hon sa att jag kan träna kondition, men får inte göra arm övningar förns sjukgymnasten undersökt och gjort klart. Jippie. Vilken tur att låten Plane passar så bra in på mig då, "If the plane goes down, damn.". Så känner jag mig just nu, mitt plan har störtat.....

Mitt uttryck "Say I'm a bird" passar inte alls in på dagen. Sjukgymnastik kan ta sig någonstans.
Dock står en lång löp runda på schemat imorgon.

För övrigt så var jag på ICA idag och fick en STOR värmande kram av Anders. Tack, den behövdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0