When I'm with him, I'm thinking of you

Träningen har kommit lite i skymundan nu när jag kommit ner hit. Jobbet har tagit all tid. Därför beslutade jag mig för att ta en riktig långis idag, det blev nästan 7 km om jag inte minns fel. Så i stekande sol och 25 graders värme så var jag ute och kollade på natur. Jag älskar att springa.

Albin opererades idag och han verkade må okej nu när jag pratade med honom. Vi väntar fortfarande besked om hur det blir med synen. Jag lider verkligen med honom.

Imorgon får jag fin besök, syster och hennes vän kommer. Jag har tagit ledig dagen till ära och tänkte spendera dagen med dom innan jag åker på firmafesten i Kalmar på kvällen. Jag tror vi ska bada om det är lika fint väder som det är idag. Jag har inte badat än heller. Det brukar vara det första jag gör när jag kommer ner hit, men icke!
Nu ska jag dra på lite mascara och borsta tänderna. Jag börjar klockan 15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0