Vissa jobbar på midsommarafton!

Alltså, det var så kul att jobba igår! Har aldrig fått så många telefon nummer i hela mitt liv, alla skulle ha det. Jag envisade mig i början med att inte ge mitt så jag fick alla andras! HAHA. I övrigt så gick det bra att jobba, trots kramper i vaderna. Jag började klockan 14 och slutade 23, satt ingenting där emellan, det känns i vaderna idag. =)
Nu läste jag precis på aftonbladet att en hade knivskurits till döds i köpingsvik, DÄR JAG JOBBAR! Det är lite läskigt. Dock låg jag och sov när det hände så jag missade det hela. Men det är läskigt ändå.

Idag är det återigen jobb. Börjar klockan 11 och slutar när det känns bra. HAHA. Det tyckte jag var smart sagt. Nu är det frukost dags! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0