VÄRME!

Det är så jävla (ursäkta uttrycket) varmt här! Luften står tvärstilla och det är säkert 20 grader ute nu. Jag jobbade idag och hinkade i mig vatten hela tiden. Det var mycket att göra idag eftersom det var lite halvmulet. Jag kunde inte äta på hela dagen pågrund av värmen så jag moffade i mig massvis med mat när jag kom hem. Lyxade även till det med en glass nere på stranden med moster. Den första glassen för i år (!). Så varmt har det varit. Imorgon har jag lovat att äta tårta. Jag känner redan hur tårtbiten sitter i halsgropen, men det är ju gott? Konstigt det där. Kroppen tycker inte om sötsaker längre.

Iallafall. Uppdateringen kan bli lite halvtjaskig nu i veckan eftersom jag jobbar konstant. Så fort jag är ledig ska jag in till kalmar och köpa mig en ny mobiltelefon. Amanda som jag jobbar med har en sjukt snygg ljusrosa telefon som jag ska köpa likadan. Får se när ledigheten kommer så jag kan skaffa mig den!

Imorgon ska jag kliva upp klockan 8 för att ta en löptur innan det blir bastuvarmt och jobbet börjar. Niclas fyller år imorgon så han ska få sig en present och lite besök på kvällen. Vad roligt!

På fredag kommer storasyster! Jag längtar efter henne massoooooooooooor! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kommer andra storasystern på fredag? :)

Jag kommer på lördag, bruttan. Då ska vi leka. :D Hälsa grattis! <3

2009-07-01 @ 07:01:56
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: Hille

Den stora storasystern kommer inte på fredag:-) Men Julia, kan du inte komma hit nån dag när du är ledig?? Hänga i Hovet lite och mysa. Puss

2009-07-01 @ 09:08:24
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Julia

Kära systrar! Jag skrev fel Fia, menar lördag! Och hille, så fort jag är ledig mer än en dag ska jag komma. Just nu jobbar jag sex dagar i veckan. :P

2009-07-01 @ 10:04:57
URL: http://lillesyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0