Vad är det som händer?

Albin, hjärtat, gjorde illa sig igår när dom spelade brännboll. Idag var dom på sjukhuset och vart skickade till Linköping. Jag och Niclas har alltså varit hemma själva nu ikväll. Fick precis en update om att dom blir kvar i Linköping tills på tisdag. Jippie. Jag oc Niclas har varit och köpt frukost så vi har något att äta imorgon. Det första vi tänkte på. =)

Idag fick jag sluta über tidigt! Började som sagt 12 och skrev ut mig klockan 17. Jätteskönt för både kropp och psyke att få lite ledig tid. Imorgon börjar jag lite senare så jag får sova ut på morgonen också. Ingen klocka ska ställas imorgon! HAHA! Och vet ni vad som händer på tisdag?! JO, då är det firmafest med jobbet. Vi ska in till Kalmar och äta mat och spela bowling, hur mycket bättre kan det bli?! Restaurangen är stängd hela dagen så vi behöver inte ta in någon annan personal eller nått sånt. Gud vad skönt, då ska jag slå David och Alex i bowling! Jippie

Nu ska jag sätta mig på altanen med lite vindruvor och njuta. Första lediga stunden sen ankomsten. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0