Torsdags kvällen

Jag kan börja med att säga att vi kom hem halv två inatt och jag somnade direkt. Jag vaknade klockan 8 imorse och tog en lagom trevlig löptur i blåsten. Det var sol så det var ju snällt det iallafall, men jag kunde klarat mig utan motvinden på vägen hem. Nu har jag duschat och fixat med håret. Ska snart plocka ihop lite jobbsaker som jag ska ha med mig, ska på lunch med tjockis släkten och sen åka direkt till jobbet klockan 14. Nice!

Igår cyklade vi ner till Hörninge och satt i lilla huset och snackade skit. Jag var ensam tjej som vanligt och jag var den som envisade mig med att kolla på Matrix, sjukt manligt. Jag och Erik körde lite yoga mitt i allt och gud vad vi skrattade. Jag bossade runt och sen när jag själv skulle göra det så gick det inge vidare! HAHA. Dom andra åsnorna sprang ut och rökte hela tiden så jag fick lite lugn och ro med Matrix. Sen bestämde vi oss för att cykla ner till Köpingsvik för att titta på människor. Det var svin kallt ute såklart men man fick upp värmen ganska fort när man cyklade. Väl nere i BYNN (haha) så gick vi runt och träffade folk. En kille kom fram och ville gå med oss för han hade blivit slagen, jag tyckte så synd om han så självklart fick han gå med oss. =) Jag, Kevin och Niclas gav upp ganska fort och gick sen och hämtade cyklarna och cyklade hem. Då var klockan halv två, och jag somnade som sagt direkt.

Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0