Tiden går sakta, eller är det bara jag?

Igår jobbade jag hela dagen. Jag ville bara komma undan hemlängtan så jag jobbade från 13 till 23. Då fick jag lite annat att tänka på. Amanda och jag planerade vin och ostkväll i disken innan dom sista gästerna gick. Vi var lite sugna på det igår. När jag slutade gick jag till Annas föräldrar som hade 50 års fest. Mötte upp damerna där och sen bestämde dom sig för krogen. Jag var sliten och under 18, så jag åkte hem. Bajs....

Idag tog jag ett löp och slogs med flugorna. Jag var riktig jäkla tok arg på dom. Jag la mig i solen sen och solade. Efter ett tag tog jag och Albin en promenad förbi Foffos grav. Det är så tomt utan henne. Vi saknar Foffo! När vi hade slagits färdig med alla träd och buskar så åkte vi ner på After Beachen. Nu börjar sommaren komma igång och vi var därnere och jag höll mig till bubbelvatten. Vi gick sen till restaurangen som finns nere på Strand. Jag åt ceasarsallad utan något djur på. Jag fick salladsblad och fyra små brödbitar. Jag gick därifrån hungrig.... Liten besvikelse faktist! Jag åt en macka alldeles nyss och nu ska jag poppa popcorn och sen se på film.
Mamma och Pappa åkte till stugan idag. Jag vill också åka dit!



Mitt vackra rum. Jag saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0