SOMMARLOV!

Nu är det sommarlov! ALDRIG mer OP2B! Nästa gång jag sätter foten på skolan så går jag i OP3B, det sista året på gymnasiet! Glädjerus! Jag har gått runt och sjungit olika låtar hela dagen, typ "vad jätte skönt min sommarlov ska bli" och lite andra låter. Stackars Blomman som har lyssnat på all skönsång. =)

MEN ETT VIKTIGT ÄMNE! Grey's igår, vad hände?! Jag grät floder genom hela avsnittet. Slutet vad heart breaking och jag visste inte hur jag skulle kunna resa mig upp ur soffan! Mamma fick trösta mig, faktist. Jag snörvlade mig genom hela Sex and the city och somnade till Criminal Minds. Hur ska jag klara mig över sommaren utan det fantastiska programmet?! Jag ska nog mata scener på youtube, eller kanske till och med alla boxar? Paus från Grey's finns inte på världskartan! =)

Nu ska jag kolla på Samantha när hon har cancer på sex and the city. Stackars kvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0