Sista vilan innan jobb..

Två och en halv vilodag med massvis av sol, kan det bli bättre? Nackdelen är att jag bränt mig ganska rejält i hårbotten, det gör ont. Ikväll är det jobb igen, fram till midnatt ungefär. Ska bli trevligt att umgås med personalen igen. Idag ska jag titta schema och planera när Blomman kan komma ner. YEEEYYYY!

Idag har jag legat och läst "Krig och fred" på en filt ute på gräsmattan, det har blåst så jädrans mycket idag så det var ingen idé att ta sig ner till sjöbodarna för bad. Vi tog en tripp ner till staden mitt på dagen för att gå runt lite. Albin köpte present till Niclas och jag stötte på Andy en snabbis. Sen åkte vi till ica och köpte mat. Jag suktade som vanligt efter jordgubbar. Det hade varit mumma. Med tanke på de så glömde jag köpa morötter... Attans...

Kommentarer
Postat av: Syster S

Har du det bra därnere? Akta er för brännboll, det slutar aldrig bra. Hälsa alla så ses vi nästa helg. Puss!!

2009-06-26 @ 08:46:35
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0