Nu närmar sig sommarlovet!

Igår var vi ju på friluftsliv! Vi paddlade kanot och spelade brännboll. Hur mysigt som helst var det. Vi valde den varmaste dagen att åka också, så alla var röda och jämförda sina snygga rosafärgade armar idag i skolan! HAHA! Jag fick skavsår i armhålorna också så när jag var ute och sprang igår kväll så skavde det som tusan! Aj aj. Vi kom dit 11 på morgonen och jag var hemma klockan 18. Lagom dag! Somnade som en stock efter cityakuten. =)

Idag hade vi musiktävling i skolan, jättekul! Min grupp kom tvåa. Hade tre fel endast, imponerande! Min älskade Lars Winnerbäck var med i tävlingen och jag satt och trallade med på Elegi. =) Jag var hemma klockan 12. Då åkte jag och papps och tankade bilen och köpte bantningsmat till odjuret.
Nu har jag precis bokat min biljett till Öland (Kalmar). Flyget går 17.30 från Arlanda onsdagen den 17 juni. Då är det sommar på riktigt. Yeeeey.

Ikväll ska jag åka med en vän till Ikea. Hoppas jag hinner komma hem innan träningen, annars blir det fel i dygnsrytmen! Måste även prata lite med Maja som tar studenten på fredag, lyckos henne! Hille kommer också ikväll. Henne får jag prata med 22.45, efter Krig och fred. Nu skola jag åka mot ikea landet! Pyss unt kram!


Ett år sen igår. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0