Mys-måndag

Jag har mysdag idag! Jag tog en prommis med hundarna (Leo & sixten) imorse, det tog 2 timmar. Under tiden fick jag jätteont i halsen och nacken. Jag hade planerat att styra upp lite saker idag, typ åkt till apoteket och till Coopan. Hals och kropp sa ifrån, är frussen och slö till råga på allt. Jag tog mig en vilo dag alltså, en mys-måndag! Jag har nu packat väskorna inför avfärd. Ska tvätta ikväll och stoppa ner det sista. Undrar om min packning är under 20 kg? Annars, hur mycket får man ta i hand bagage? Har en skötväska, en handväska och två lite större väskor. Annars får jag väll lämna lite saker hemma, och det vore inge bra! Jag har ju med mig way to much kläder, bara för att retas med Robert (mitt största sommarnöje) =).

Pappa kom hem från Götland idag. Jag prackade ju på att kameran så han skulle ta kort. Nu har jag ett par bilder inlagda här på datan. Jag ska nog visa hur utsidan ser ut iallafall. Jag tycker det är hur fint som helst. Våran nya postort är Klintehamn (har vi gått och blivit bönder?!?!?! Vi är Visby-människor!). Iförsej, stugor ska väll ligga på landet.
Nu ska jag dricka te och ha på vetekudden på nacken.
Peace!


Våran fina "Klintehamn" stuga

Kommentarer
Postat av: Hille

Nuttig liten stuga, där kommer Alfons trivas :)

2009-06-15 @ 18:39:56
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0