Mitt första 12 timmars pass

Jag jobbade tolv timmar igår. Benen skakade när jag gick ut till bilen för dom var så trötta. Handlederna värkte och jag ville bara hem och sova. Så jag gick direkt in i sängen och la mig när jag kom hem. Snart är det dags igen. Jag börjar klockan 12 men hoppas verkligen jag får det lite lugnare idag (alltså sluta tidigare, höhö).Idag är det jobb med Emma och Amanda. Tror Anna skulle vara ledig faktist, och det behöver hon! Förövrigt så tror jag att jag ska ner och kolla på mordplatsen idag, det var tydligen tyst och jätte konstigt därnere. Det känns lite konstigt att på det stället där jag haft typ dom roligaste stunderna i mitt liv är där en kille dog. Usch. Stackars människa.

Nu ligger jag på sängen och läser bloggar. Längtar så mycket efter lilla odjuret! Hittade lite hår på min strumpa som var hans. Lilla vän!


Älskade odjur

Kommentarer
Postat av: Hille

Jag saknar oxå odjuret. För jäkla tråkigt det som hänt i Köpingsvik. Var det nån ni känner igen?

2009-06-21 @ 11:20:29
Postat av: Nadine

vaaad jobbar du "som?"

2009-06-21 @ 18:14:04
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0