Min sista fredag i Uppsala...

Min sista fredag innebär alltså mitt sista intensivpass med Mange....
Jag var så trött när jag gick dit, men jag gick dit med inställningen att jag skulle ge allt, NO MATTER WHAT!
Jag gav allt. Jag tog mig genom passet utan att stanna upp en endaste gång, inte ens när det var "trekanten" i slutet. När det var dags för intervallerna (min favorit) så var jag på topp! Jag startade sist men när jag var färdig var det 5 personer av 100 som var framför mig. Jag var nöjd! Det kändes att det var mitt sista pass på länge, jag ville inte att det skulle ta slut!
Maja och Tiina var med idag och jag fick säga hej då till dom. Mina vänner som hjälpt mig och peppat mig på passen. Dom människorna som gjort mina fredagar. Tack vare Maja så fick jag även jobbet på F&S, hon rekomenderade mig. Bah, kommer sakna dom!

Ikväll är det lugn kväll. Jag känner mig fruktansvärt sliten. Jag ska tända ljus, bänka ner mig i soffan och kolla på något spännande på tv, eller så kanske det blir en film? Popcorn ska jag äta också, det ska bli gott. =) Imorgon är det Gröna Lund med Fia, Benny och hans syskon. Vi har en plan B (hahaha, tony) om det blir skit väder, då ska vi till Cosmonova där jag och Fia hängde ganska mycket med familjen när vi var små. Lite nostalgi. =)
Nu ska jag gosa med mitt odjur som ligger och myser i mitt knä. Ska jag klara mig utan han i två månader?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0