Man blir ju fundersam!

Mycket häkt idag! Jag kom till skolan 8.30 och hade S-HLR kurs till 13.30. Slitsamma timmar och kroppen är helt slut av alla kompressioner! Efter kursen gick jag till min kära frisör Emma och la lite slingor och tog lite toppar, välbehövligt. Jag fick prata av mig och hon fick prata av sig, man är alltid fylld med skvaller efter en sån dag! När jag var färdig där så gick jag ner på stan och köpte en vit body som jag ska ha på en av studenterna jag ska på. Provade lite bikini underdelar också eftersom dom jag köpte var way to small...... Hittade dock inga bra, ska på jakt imorgon igen. När jag kom hem åt jag mat, diskade och åkte upp till gränby för att byta en tröja som tyget var skumt på. Efter det var det Ikea med bror och syster. Sen hamnade vi i Storvreta där vi skulle hämta en bärsele till systerson. Jag kom hem lagom till Greys, veckans höjdpunkt!
Förstår inte att jag hann med allt! Men det är sällan jag är så här upptagen, imorgon är det ingenting att göra! Slutar 12 och det enda jag ska avverka är en löprunda. Jag får cykla till gränby och köpa bikini trosor också, kanske. Ska sätta mig med Krig och Fred boken i lugn och ro. Vad skönt!

Kommentarer
Postat av: Hille

Du har glömt nämna det jag frågade dig om idag...det hemliga. men det kan du få nämna efter fredag eftersom en till ska få en fråga:-) Okej?:-)

2009-06-03 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0