Ledig, slödag!

Imorse tog vi en cykeltur och jag kan erkänna att jag för första gången i mitt liv cyklade på en åker där det fanns kor som gick runt. Jag föredrar dock asfalt istället för kobajs. Vi cyklade ner till bossen och pratade med henne också, jag ska dit om en timme ungefär och prata schema för helgen och förhoppningsvis nästa vecka också. När vi kom hem från cykelturen så åt vi lunch till sallad och sen åkte vi ner till Borgholm, tog ut pengar och sen tillbaks till Köping och köpte mat och jordgubbar. Nu ligger jag på sängen och slöar, jag orkar inte röra mig så jag tänkte läsa krig och fred innan jag ska cykla ner till bykrogen. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Hille

Festen är den 19 september. Hjälper du mamma med lill Affe då?:-)

2009-06-18 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0