Leaving on a jetplane

Igår var det student för tvilling kusinerna. Stort grattis till dom som orkade sig igenom skolan! Tog massvis med bilder som kommer in när jag kommer hem från Öland. Lill-Casper tycker så mycket om mig så han kräktes upp hela maginnehållet på mig, jag luktade godis resten av kvällen, mysigt va? Barn älskar mig. =)

Som sagt så bär det av till Öland city idag. Har precis packat klart väskorna. En del saker ska lämnas kvar eftersom jag åker ner en vecka senare igen och stannar "föralltid" som Albin säger. Jag har beslutat mig för att lämna Krig och Fred hemma, jag måste ju vara lite social tycker man. Annars är det lätt hänt att jag fastnar i boken, och det är livsfarligt. Life danger så att säga! Nu ska jag moffa i mig lite lätt kesella med hallon innan vi åker!

FÖRÖVRIGT! Jag ska bli fadder till systers bebis! Han ska få en sträng uppfostran av sina faddrar (speciellt av mig och Bisan, hard core ska det vara!!). Nej då, jag är jätteglad för detta och ska ta uppgiften på allvar. =)



Man kan ju tro att jag ska flytta!

Kommentarer
Postat av: Hille

Du ska vara snäll mot våran bebis...annars jäklar:p

2009-06-07 @ 21:07:52
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0