Last day!

Sista dagen tillbringades med Blomman. Jag gick på sjukgymnastik och fick nya övningar innan, nu ska jag börja belasta axeln, huuuuuuuuuur skönt som helst! Men hur som helst så umgicks jag med Blomman, vi gick ut med voffarna upp till Jenny och satt i hennes hall jätte länge och pratade strunt. Sen gick vi hem och åt lasagne. Vi hann inte med stan, som det var tänkt. Men det blir imorgon när vi ska ha lunchdejt med körteln Carro. Eftersom vi alltid äter sub (på torsdagar av nåon anledning?) så ska vi slå på stort och säga hejdå med en varsin sub macka! Jag vet precis vad alla kommer ta! Mina vänner... kommer sakna dom gamla getterna...

Efter Blomman åkt ut till Marcus så blev jag själv, och det var inget bra på tv. Vacka Marcus Berg hade redan gjort sina 3 mål och jag satt och tittade på repriserna om och om igen på alla sportsändningar. När jag kände att jag sett hans SKADLIGT vackra ansikte tillräckligt så kollade jag ut och såg en löpers. Jag kunde inte hålla mig utan jag tog en sväng. Det var skönt att komma ut i spåret efter 1,5 veckas vila. Jag fick samtidigt säga hejdå till min favorit runda. Jag får hitta en bra runda på Öland helt enkelt. Svårare än så är det inte.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova. Lång dag imorgon!
Godnatt!


Får jag krypa ner bredvid dig ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0