"Hej flickorna på cyklarna"

Igår var det verkligen jätte trevligt! Jag är ingen stjärna på bowling men jag och Anna kämpade på iallafall. Jag kom dock sist. Herrarna på banan kom såklart före oss... Vi gick sen och åt på en jätte mysig restaurang som hette Byttan. Den låg nere vid slottet i Kalmar Där serverades de grillbuffé och jag fick såklart förklara mig om kött situationen. Det sköna var att alla förstod och det vart inte så många frågor som det brukar bli. Vi satt där i tre timmar och pratade, dom "gamla" drack vin och drinkar. Jag och Amanda nöjde oss med vatten eftersom servitören glömde våran loka. Vi var inte ledsna för det! På bussen hem satt jag och Andy och lekte lekar med några. En timmes bussfärd är inte så upphetsande. När vi hoppade av i Köpingsvik så följde Andy och Kalle mig hem till Family Andersson där jag skulle sova natten till ära. Där klampade jag vant in och la mig ute i gästrummet. Somnade som en stock!

Idag var det marknad nere i Borgholm så vi cyklade ner, kollade lite, åkte till apoteket, åkte till ica och tillslut cyklade hem (med massvis av kassar, tungt!). När vi kom hem gick jag ut och sprang. Just nu testar jag mina vägar och den jag hittade idag var fantastiskt härlig, trots värmen. Det var rätt så mycket skugga så det var inte för varmt, Benen gick i 180 och det kändes jättebra! Jag var pigg idag, helt enkelt. Albin är hemma nu också med pirat lapp för ögat. Han är bra söt min plb (plast lilebror). Han som vanligtvis är ett riktigt energiknippe gör inte alltför mycket idag. Lite ovant att se han såhär.



Våran söta "pirat"

Kommentarer
Postat av: Hille

Vilken söt pirat. Han hade jag velat ge en kram. Verkligen inte likt honom att bara ta det lugnt. Han har ju myror i hela rumpan annars:-)

2009-06-24 @ 19:10:12
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0