Egoist, man kan väll säga javisst?

HAHA, jag var så hypad på íntensiven (ja, det vart intensiv idag istället för löp, det regnar....)! Det var Manges pass och det är ju min favvis så det var kul. Det absolut roligaste var helt klart i slutet (därav min rubrik) när det var intervaller. Jag ÄLSKAR att vinna, speciellt över människor av det manliga könet, go figure. Jag sprang som en liten tok när jag upptäckte att jag sprang bredvid en kille hela vägen, på sista varvet gav han upp och jag kom mer än ett halvt varv framför honom, SUCKER! Ibland älskar jag mig själv.... Faktist. =)

Dagen i korthet. Jag var på Au Pair möte imorse med Blomman. Gick super bra och jag är jättesugen på att åka. Mina förstahands val blir nog Florida & södra Kalifornien. Det var en mycket inspirerande tjej där som berättade om hennes år i San Diego (södra K). Hennes berättelse var otrolig och nu vill jag bara åka ännu mer. Ett år kvar, snälla gå fort!
Efter mötet åkte jag och mor till Ica Maxi. Vi sprang in på Lindex och jag köpte en marinblå hood, en jättefin t-shirt, ett par solisar (bild längre ner, vah!) och en foundation, Nu behöver man inte gå naken hela sommaren, fördel! Vi gick in på maxi och jag köpte det sista innan avfärden. Började packa lite smått när jag kom hem. Eller packa och packa,  jag la fram alla små saker jag ska ha med mig. Imorgon ska jag börja på riktigt med packningen. Öland, here I come!



Döds seriös min, med träningskläder och uppsatt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0