Är detta vad vi kallar en bra dag?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAG FICK MVG I ENGELSKA B! Så jääääävla skönt!

Hela dagen har bara varit bra! Jag åt ingen frukost hemma utan åkte till Lutis och köpte, det första jag ser när jag går innanför dörrarna klockan 8 på morgonen är LÅRET. Det gjorde min dag! Jag gick ner till skolan och åt frukost och körde någon frågesport, jag och Blomman vann! Vi är bra allmänbildade, och man funderar på om vi är politiskt inriktade eftersom vi  endast kunde politik och geografi frågorna? Hmm.. Efter det var det engelska. Sista lektionen så vi lämnade böcker, åt kakor (inte jag då, men dom andra), kollade på film och fick veta betyg. Jag vart så sjukt glad över mitt MVG så jag gav ifrån mig ett litet glädjetjut. =) Efter avklarad engelska kurs så gick jag och rensade mitt skåp på papper eftersom jag är ledig större delen av nästa vecka. Massvis med papper försvann och kvar låg ett par skrivhäften. Det betyder att skolan nästan är slut, JAAAA! Min lycka blev bättre när jag gick in på H&M och köpte världens finaste armand, ett "brons" med massvis av berlocker på, jag är kär! Det ska visas i bloggen, förr eller senare!

Nu ska jag och noppa ögonbrynen på Salong Cleo. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

min lilla lilla yang, hur står det till?<3 saknar dig ska du veta, blir det öregrund/gräsö över midsommar? Då kan vi ju bestämma träff, huhu?

2009-06-04 @ 21:12:48
Postat av: Anonym

/burkie

2009-06-04 @ 21:13:31
Postat av: Vernoo

jag fick bestämma vad jag skulle få i engelska betyg.. och jag valde starkt vg x) .. tordes inte välja mvg haha.. ångrar mig lite nu :P

2009-06-04 @ 23:51:29
URL: http://vernanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0