All I have is you

8.30 ringde min klocka imorse. Jag steg upp och gick in i duschen, kom ut, fönade håret och fick för mig att jag skulle locka delar av håret med min plattång (instruktion på Linda Bloms blogg). Det var helt okej, trots mitt korta hår. Klockan 10 kom folket och vi körde till Stockholm. Det var regnigt där så vi tog Cosmonova. Kollade på en film om floder i Grand Canyon, ganska intressant, men det var mer en utbildningsfilm än en underhållningsfilm. Vi tog ett varv på museet där och det är alltid lika häftigt att se det, trots att man sett det 1000 gånger förut. När klockan var 13.30 ungefär så lämnade vi Stockholm och stannade till i Upplands Väsby och åt mat. Jag åt en pizza och fick för mig att jag skulle äta hela. När typ 1/4 var kvar så var jag påväg att dö. Never again! Det var smal mat (majsbiff, bulgur & kidneybönor)  till middag ikväll, när jag var ensam och allt. =)

Pappa åkte till stugan idag för att gå på möte och ta kort åt mig (jag får ju inte se den i sommar....), mamma är påväg hem från Malmö, så jag är alldeles ensam med Leo. Jag tycker iförsig det är skönt. Jag vill inte göra någonting den här helgen utan bara njuta av dom sista dagarna hemma. Det är ganska skönt att ta två dagar och bara vara själv. När mamma kommer hem ska jag möta henne vid tåget och gå förbi kvarnen och köpa dipp så vi ska ha lite myskväll när hon kommer. Då ska jag tända ljus! JAAA, vad mysigt. =)

Imorgon är det möte om Au Pair resan nästa år. Pirrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0